Odpowiedzialna sprzedaż

Jeśli chcesz zbadać zadowolenie klientów, zweryfikować doświadczenia zakupowe czy oszacować ryzyka nieetycznych praktyk sprzedaży, ale brakuje ci mocnego akcentu, to ta oferta będzie najlepsza. Punktem odniesienia będą m.in. mystery shopping, techniki transakcyjne i relacyjne.

Badanie doświadczeń klienta

Przeprowadzę badanie punktów styku klienta w miejscach sprzedaży Twoich produktów i usług. Na bazie indywidualnych rozmów z klientami, sesji on-line, pogłębionych wywiadów czy warsztatów grupowych przygotuję mapę doświadczeń klienta z pobytu np. w salonie samochodowym, agencji ubezpieczeniowej, hotelu czy punkcie obsługi klienta. Pomogę Ci zdefiniować oczekiwania, określić siłę interakcji, oszacować ryzyka misselingu oraz określić wpływ standardów obsługi na jakość doświadczeń i przyszłe decyzje zakupowe Twoich klientów.

Napisz i poznaj szczegóły

Strategia odpowiedzialnej sprzedaży

Na bazie audytu przedstawię analizę procesów odpowiedzialnej sprzedaży. Określę mocne i słabe strony standardów obsługi, szanse wynikające z indywidualnego podejścia do budowy doświadczeń oraz ryzyka potencjalnych zagrożeń związanych z nieetycznymi praktykami sprzedaży np. misselingiem. Przeszkolę sprzedawców, określę skuteczne KPI’s i strategię komunikacji. A gdy dokument strategii będzie już gotowy, pomogę Ci go skutecznie wdrożyć.

Napisz i poznaj szczegóły

Doradztwo na godziny

Jeśli chciałbyś skonsultować wpływ ryzyk dialogu na efektywność i konkurencyjność Twojej firmy, marki czy usługi, poznać najskuteczniejsze formy angażowania pracowników, klientów, partnerów biznesowych, akcjonariuszy, a nie wiesz od czego zacząć, proponuję Ci współpracę w ramach godzinowego abonamentu. Ty określasz liczbę godzin, wspólnie omawiamy sposób rozliczenia, zakres i formę współpracy (sesje 1:1, konsultacje on-line, w formie e-mail), a ja uzbrajam Ciebie i Twój zespół w wiedzę, narzędzia, pomysły i rozwiązania.

Napisz i poznaj szczegóły

Moje zapewnienia

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak będziemy pracować? Nie ma sprawy. Poniżej znajdziesz moje zapewniania.

1 Spotykamy się przy kawie lub rozmawiamy on-line.

2 Ty określasz co? i na kiedy? Ja doradzam jak? i dlaczego?

3 Wspólnie ustalamy szczegóły (zakres, forma, czas).

4 Zapraszam do rozmowy ludzi. Są najważniejsi.

5 Przedstawiam Ci pierwsze wnioski analizy White Leaf Point of View.

6 Praca nabiera tempa. Tworzymy!

7 Śledzimy trendy, czerpiemy z praktyk i innowacji.

8 Strategia, plan, projekt nabierają kształtu.

9 Konsultujemy idee z Zarządem i Managementem.

10 Voilà! Ogłaszamy światu efekty naszych prac.



Sięgnij po więcej

Odezwij się i porozmawiajmy o szczegółach

Jeśli myślisz o strategii CSR, szkoleniach odpowiedzialnej sprzedaży, analizie ESG, audycie dostawców, dialogu z interesariuszami, kodeksie etyki, raporcie ESG lub chcesz mnie zaprosić na konferencję, napisz lub zadzwoń.

+48 514 150 412 napisz do mnie – biuro@whiteleaf.pl

Dlaczego warto czytać ten blog?

Znajdziesz tu odpowiedzi na wiele pytań m.in.: jak adoptować biznes do zmian klimatu? jak wspierać globalne cele zrównoważonego rozwoju? dlaczego odpowiedzialni przywódcy stawiają na różnorodność? I jak budować strategie wspierające konkurencyjność marek?