Badanie doświadczeń klienta
Przeprowadzę badanie punktów styku klienta w miejscach sprzedaży Twoich produktów i usług. Na bazie indywidualnych rozmów z klientami, sesji on-line, pogłębionych wywiadów czy warsztatów grupowych przygotuję mapę doświadczeń klienta z pobytu np. w salonie samochodowym, agencji ubezpieczeniowej, hotelu czy punkcie obsługi klienta. Pomogę Ci zdefiniować oczekiwania, określić siłę interakcji, oszacować ryzyka misselingu oraz określić wpływ standardów obsługi na jakość doświadczeń i przyszłe decyzje zakupowe Twoich klientów.
Napisz i poznaj szczegółyStrategia odpowiedzialnej sprzedaży
Na bazie audytu przedstawię analizę procesów odpowiedzialnej sprzedaży. Określę mocne i słabe strony standardów obsługi, szanse wynikające z indywidualnego podejścia do budowy doświadczeń oraz ryzyka potencjalnych zagrożeń związanych z nieetycznymi praktykami sprzedaży np. misselingiem. Przeszkolę sprzedawców, określę skuteczne KPI’s i strategię komunikacji. A gdy dokument strategii będzie już gotowy, pomogę Ci go skutecznie wdrożyć.
Napisz i poznaj szczegółyDoradztwo na godziny
Jeśli chciałbyś skonsultować wpływ ryzyk dialogu na efektywność i konkurencyjność Twojej firmy, marki czy usługi, poznać najskuteczniejsze formy angażowania pracowników, klientów, partnerów biznesowych, akcjonariuszy, a nie wiesz od czego zacząć, proponuję Ci współpracę w ramach godzinowego abonamentu. Ty określasz liczbę godzin, wspólnie omawiamy sposób rozliczenia, zakres i formę współpracy (sesje 1:1, konsultacje on-line, w formie e-mail), a ja uzbrajam Ciebie i Twój zespół w wiedzę, narzędzia, pomysły i rozwiązania.
Napisz i poznaj szczegóły
Moje zapewnienia
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak będziemy pracować? Nie ma sprawy. Poniżej znajdziesz moje zapewniania.
1 Spotykamy się przy kawie lub rozmawiamy on-line.
2 Ty określasz co? i na kiedy? Ja doradzam jak? i dlaczego?
3 Wspólnie ustalamy szczegóły (zakres, forma, czas).
4 Zapraszam do rozmowy ludzi. Są najważniejsi.
5 Przedstawiam Ci pierwsze wnioski analizy White Leaf Point of View.
6 Praca nabiera tempa. Tworzymy!
7 Śledzimy trendy, czerpiemy z praktyk i innowacji.
8 Strategia, plan, projekt nabierają kształtu.
9 Konsultujemy idee z Zarządem i Managementem.
10 Voilà! Ogłaszamy światu efekty naszych prac.
Woda czy herbata?
Odezwij się i porozmawiajmyPortfolio
Sięgnij po więcej

Sesje dialogowe
Poprowadzę sesje dialogowe z Twoimi interesariuszami w formułach: indywidualnej konsultacji, warsztatu grupowego, sesji on-line oraz pogłębionego wywiadu. Pomogę Ci określić cele sesji, zakres zaangażowania i klasyfikację interesariuszy.
Dlaczego warto czytać ten blog?
Znajdziesz tu odpowiedzi na wiele pytań m.in.: jak adoptować biznes do zmian klimatu? jak wspierać globalne cele zrównoważonego rozwoju? dlaczego odpowiedzialni przywódcy stawiają na różnorodność? I jak budować strategie wspierające konkurencyjność marek?