Employer branding z elementami CSR

Jeśli chcesz świadomie budować wizerunek marki pracodawcy i zarządzać szczęściem w Twojej organizacji to ta propozycja będzie najlepszą. Promuj unikalne wartości i spraw by Twoi pracownicy z uśmiechem zaczynali każdy dzień pracy.

Strategia employer branding z elementami CSR

Zapewniam kompleksowy proces budowy strategii employer brandingu. Na bazie audytu kultury organizacyjnej, tożsamości, potencjału reputacji, wizerunku czy postaw etycznych, opracuję zestaw wyjątkowych wyróżników tzw. EVP marki (Employee Value Proposition), dzięki którym dołączą do Ciebie właściwe osoby. Przeszkolę kadrę zarządzającą, zaproponuję skuteczne KPI’s, strukturę zarządzania i strategię komunikacji. A gdy dokument strategii będzie już gotowy, pomogę Ci ją skutecznie wdrożyć.

Napisz i poznaj szczegóły

Projekt employer branding

Archetypem mojej marki jest stwórca, dlatego uwielbiam kreować nowe idee i projekty. Czerpiąc z zasad metodyki AgilePM oraz podejścia Design Thinking zdefiniuję tzw. Employee Insights w odniesieniu do sygnałów zmian na rynku pracy i stworzę koncepcję projektu dla obecnych lub przyszłych pracowników. Określę środowisko projektowe, zaplanuję zadania, etapy i role w projekcie oraz doradzę w zakresie strategii jego komunikacji.

Napisz i poznaj szczegóły

Doradztwo employer branding na godziny

Jeśli chciałbyś porozmawiać o satysfakcji pracowników, odpowiedzialnym przywództwie, zinterpretować wyniki ostatniego badania zaangażowania lub rozwinąć kompetencje managerów w kierunku marki własnej, a nie wiesz od czego zacząć, proponuję Ci współpracę w ramach godzinowego abonamentu. Ty określasz liczbę godzin, wspólnie omawiamy sposób rozliczenia, zakres i formę współpracy (sesje 1:1, konsultacje on-line, w formie e-mail), a ja uzbrajam Ciebie i Twój zespół w wiedzę, narzędzia, pomysły i rozwiązania.

Napisz i poznaj szczegóły

Moje zapewnienia

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak będziemy pracować? Nie ma sprawy. Poniżej znajdziesz moje zapewniania.

1 Spotykamy się przy kawie lub rozmawiamy on-line.

2 Ty określasz co? i na kiedy? Ja doradzam jak? i dlaczego?

3 Wspólnie ustalamy szczegóły (zakres, forma, czas).

4 Zapraszam do rozmowy ludzi. Są najważniejsi.

5 Przedstawiam Ci pierwsze wnioski analizy White Leaf Point of View.

6 Praca nabiera tempa. Tworzymy!

7 Śledzimy trendy, czerpiemy z praktyk i innowacji.

8 Strategia, plan, projekt nabierają kształtu.

9 Konsultujemy idee z Zarządem i Managementem.

10 Voilà! Ogłaszamy światu efekty naszych prac.



Sięgnij po więcej

Odezwij się i porozmawiajmy o szczegółach

Jeśli myślisz o strategii CSR, szkoleniach odpowiedzialnej sprzedaży, analizie ESG, audycie dostawców, dialogu z interesariuszami, kodeksie etyki, raporcie ESG lub chcesz mnie zaprosić na konferencję, napisz lub zadzwoń.

+48 514 150 412 napisz do mnie – biuro@whiteleaf.pl

Dlaczego warto czytać ten blog?

Znajdziesz tu odpowiedzi na wiele pytań m.in.: jak adoptować biznes do zmian klimatu? jak wspierać globalne cele zrównoważonego rozwoju? dlaczego odpowiedzialni przywódcy stawiają na różnorodność? I jak budować strategie wspierające konkurencyjność marek?