Start-up pozytywnego wpływu

Jeśli szukasz inwestora dla swojego pomysłu, chcesz rozwinąć aplikację, spółdzielnię socjalną, butik z wegańską żywnością, produkt dla osób niepełnosprawnych czy kawiarnię o kawy z certyfikatem fair trade, a nie wiesz od czego zacząć, to poniższe usługi są właśnie dla Ciebie.

Diagnoza potencjału wpływu

Przeprowadzę kompleksową diagnozę środowiska funkcjonowania Twojego start-upu tj. źródeł przewag konkurencyjnych, kapitału ludzkiego, kultury i tożsamości, reputacji, wizerunku, postaw etycznych i otoczenia instytucjonalnego. Przygotuję analizę zgodności kierunków zrównoważonego rozwoju i komunikacji z archetypu Twojej marki. A kiedy diagnoza potencjału wpływu będzie już gotowa, pomogę Ci przekuć rekomendacje w konkretne działania.

Napisz i poznaj szczegóły

Strategia pozytywnego wpływu

Archetypem mojej marki jest stwórca, dlatego uwielbiam kreować nowe idee i projekty. Czerpiąc z zasad metodyki AgilePM oraz podejścia Design Thinking pomogę Ci stworzyć lub rozwinąć legendę, misję, wizję czy wartości Twojego start-upu. Przygotuję strategię pozytywnego wpływu wraz z jej strategią wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji. Pomogę Ci określić potencjał skalowania start-upu, strategię odpowiedzialnej sprzedaży produktów i usług oraz doradzę w zakresie sposobów promocji na międzynarodowych rynkach.

Napisz i poznaj szczegóły

Doradztwo na godziny

Jeśli chciałbyś skonsultować potencjał Twojego pomysłu, porozmawiać o rozwoju produktu, usługi lub strategii odpowiedzialnej komunikacji online i offline, a nie wiesz od czego zacząć, proponuję Ci współpracę w ramach godzinowego abonamentu. Ty określasz liczbę godzin, wspólnie omawiamy sposób rozliczenia, zakres i formę współpracy (sesje 1:1, konsultacje on-line, w formie e-mail), a ja uzbrajam Ciebie i Twój zespół w wiedzę, narzędzia, pomysły i rozwiązania.

Napisz i poznaj szczegóły

Moje zapewnienia

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak będziemy pracować? Nie ma sprawy. Poniżej znajdziesz moje zapewniania.

1 Spotykamy się przy kawie lub rozmawiamy on-line.

2 Ty określasz co? i na kiedy? Ja doradzam jak? i dlaczego?

3 Wspólnie ustalamy szczegóły (zakres, forma, czas).

4 Zapraszam do rozmowy ludzi. Są najważniejsi.

5 Przedstawiam Ci pierwsze wnioski analizy White Leaf Point of View.

6 Praca nabiera tempa. Tworzymy!

7 Śledzimy trendy, czerpiemy z praktyk i innowacji.

8 Strategia, plan, projekt nabierają kształtu.

9 Konsultujemy idee z Zarządem i Managementem.

10 Voilà! Ogłaszamy światu efekty naszych prac.



Sięgnij po więcej

Odezwij się i porozmawiajmy o szczegółach

Jeśli myślisz o strategii CSR, szkoleniach odpowiedzialnej sprzedaży, analizie ESG, audycie dostawców, dialogu z interesariuszami, kodeksie etyki, raporcie ESG lub chcesz mnie zaprosić na konferencję, napisz lub zadzwoń.

+48 514 150 412 napisz do mnie – biuro@whiteleaf.pl

Dlaczego warto czytać ten blog?

Znajdziesz tu odpowiedzi na wiele pytań m.in.: jak adoptować biznes do zmian klimatu? jak wspierać globalne cele zrównoważonego rozwoju? dlaczego odpowiedzialni przywódcy stawiają na różnorodność? I jak budować strategie wspierające konkurencyjność marek?