Opis
Na tym szkoleniu lub sesji coachingowej nauczysz się badać potrzeby klientów, poznasz praktyczny wymiar budowy persony i mapy doświadczeń klienta. Dowiesz się jak projektować wartość dla klienta oraz prototypy odpowiedzialnych produktów i usług. Odpowiesz na pytania: Co? Dlaczego? W jaki sposób? Jak mogę? dzięki czemu wygenerujesz paletę nowych pomysłów, ideacji swojego produktu lub usługi w odniesieniu do Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDG’s).
Zgłoś chęć udziału
Dla kogo?
Dla każdego, dla kogo odpowiedzialny produkt lub usługa jest synonimem pozytywnej zmiany i realnej wartości dla środowiska i społeczeństwa. Dla właścicieli firm, start-upów, dyrektorów zarządzających, kadry managerskiej, product ownerów, projektantów, badaczy trendów, socjologów, psychologów, architektów, etnologów, ekspertów komunikacji marketingowej, zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu.
Formuła:

Co zyskasz?
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym czego dowiesz się pracując ze mną? Nie ma sprawy. Poniżej znajdziesz moje zapewniania.
Poznasz 6-etapowy cykl zarządzania doświadczeniem użytkownika.
Poznasz 3 grupy sprawdzonych technik ideacji.
Poznasz 5 praktycznych technik wizualizacji przemyśleń.
Dowiesz się jak łączyć Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG’s) z projektowaniem.
Dowiesz się jak w praktyce budować Persony i Customer Journey Map.
Dowiesz się jak etyka sprzedaży i komunikacji wpływa na lojalność użytkowników.
Woda czy herbata?
Napisz i poznaj szczegółyWięcej szkoleń
ESG i CSR - lider pozytywnej zmiany
Dziś potrzebni są odpowiedzialni liderzy, którzy wiedzą, jak osiągać sukces w oparciu o pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.
Formuła: Konsultacja indywidualna Zorganizowany warsztatKomunikuj CSR i employer branding na 360°
W czasach, kiedy świadomość interesariuszy stale rośnie, pokażę Ci jak niezbędna do osiągnięcia sukcesu jest odpowiedzialna komunikacja.
Formuła: Konsultacja indywidualna Zorganizowany warsztatRaportowanie ESG i CSR krok po kroku
Naucz się patrzeć na raportowanie jak na proces, dzięki któremu poprawisz efektywność, podniesiesz lojalność interesariuszy i wzmocnisz konkurencyjność.
Formuła: Konsultacja indywidualna Zorganizowany warsztatDlaczego warto czytać ten blog?
Znajdziesz tu odpowiedzi na wiele pytań m.in.: jak adoptować biznes do zmian klimatu? jak wspierać globalne cele zrównoważonego rozwoju? dlaczego odpowiedzialni przywódcy stawiają na różnorodność? I jak budować strategie wspierające konkurencyjność marek?
Cześć, chciałem Cię poinformować, że ta strona używa plików cookies.
Osobiście lubię je chrupać, ale jeśli Ty nie masz na nie ochoty, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej.