Opis
Odpowiedzialna sprzedaż musi opierać się na dialogu z klientami, dlatego na tym szkoleniu lub sesji coachingowej, poznasz 6-etapowy model kompetencji odpowiedzialnego sprzedawcy. Dowiesz się co w praktyce oznacza pojęcie misselingu, jak korzystać z technik sprzedaży i wzmacniać pozytywne doświadczenia klienta. Nauczysz się przyjmować optykę klienta w oparciu o symulację jego potrzeb, możliwości finansowych oraz wiedzy.
Zgłoś chęć udziału
Dla kogo?
Dla właścicieli firm, start-upów, dyrektorów zarządzających, kadry managerskiej, agentów nieruchomości, ubezpieczeń, specjalistów marketingu oraz ekspertów sprzedaży pośredniej, bezpośredniej, preselekcyjnej i specjalnej. Dla wszystkich, dla których etyka sprzedaży, najwyższa jakość obsługi i dialog z klientami wpisane są w codzienną praktykę prowadzenia biznesu.
Formuła:

Co zyskasz?
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym czego dowiesz się pracując ze mną? Nie ma sprawy. Poniżej znajdziesz moje zapewniania.
Poznasz 10 sprawdzonych technik odpowiedzialnej sprzedaży.
Poznasz 10 trendów związanych z Customer Journey Map.
Nauczysz się 5 skutecznych technik autoprezentacji i pracy przed kamerą.
Dowiesz się jak w praktyce budować Customer Journey Map i MVP.
Dowiesz się jak etyka sprzedaży wpływa na lojalność i decyzje zakupowe klientów.
Dowiesz się jak budować markę odpowiedzialnego sprzedawcy.
Kawa czy herbata?
Napisz i poznaj szczegółyWięcej szkoleń
ESG i CSR - lider pozytywnej zmiany
Dziś potrzebni są odpowiedzialni liderzy, którzy wiedzą, jak osiągać sukces w oparciu o pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.
Formuła: Konsultacja indywidualna Zorganizowany warsztatProjektowanie odpowiedzialnych produktów i usług
Pomogę Ci zaprojektować rozwiązanie, które odpowie na wyzwania społeczne i środowiskowe, zachwyci Twoich klientów i wyróżni się na tle konkurencjI.
Formuła: Konsultacja indywidualna Zorganizowany warsztatKomunikuj CSR i employer branding na 360°
W czasach, kiedy świadomość interesariuszy stale rośnie, pokażę Ci jak niezbędna do osiągnięcia sukcesu jest odpowiedzialna komunikacja.
Formuła: Konsultacja indywidualna Zorganizowany warsztatDlaczego warto czytać ten blog?
Znajdziesz tu odpowiedzi na wiele pytań m.in.: jak adoptować biznes do zmian klimatu? jak wspierać globalne cele zrównoważonego rozwoju? dlaczego odpowiedzialni przywódcy stawiają na różnorodność? I jak budować strategie wspierające konkurencyjność marek?
Cześć, chciałem Cię poinformować, że ta strona używa plików cookies.
Osobiście lubię je chrupać, ale jeśli Ty nie masz na nie ochoty, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej.