18. maja byliśmy na konferencji naukowej z prelekcją „CSR a konkurencyjność firm”. O benefitach, szansach i ryzykach związanych z wdrożeniem koncepcji społecznej odpowiedzialności do strategii przedsiębiorstw opowiadał uczestnikom Łukasz Smolarek, Dyrektor Zarządzający firmy.

3Wykład był częścią panelu ekspertów poświęconego szeroko pojętej ekonomii w ramach I Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Student Scientific Conference – Economics, Finance, Marketing and Management" w Szczecinie.

Celem strategicznym społecznej odpowiedzialności firmy White leaf jest dzielenie się wiedzą. Chcemy popularyzować odpowiedzialną przedsiębiorczość, inspirować do zmiany postaw w duchu kultury fair, a także przekazywać merytoryczną i praktyczną wiedzę o społecznej odpowiedzialności i zrównoważonym rozwoju – podkreśla Łukasz Smolarek.

Konferencja odbyła się na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

White leaf 2015, All rights reserved Realizacja: Empressia